شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

تاریخچه بندر لنگه

علی زارع | سه شنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ب.ظ

بندر لنگه در زمان هخامنشیان از بنادر مهم و تجاری خلیج فارس بوده و به روایـتی«گوگانا » نامیده شد.این شهر بواسطه اینکه تا حدود هفتاد سال پیش مرکز عمده صید مروارید دنیا بوده و مروارید مرغوب و نایابش بسیار مشهور بوده به بندر «مروارید» معروف و در زمان قاجار از آن به عـروس بنـادر ایـران یاد شده است.

  • علی زارع

مسول بسیج هنرمندان بندر لنگه گفت :به مناسبت ۹مرداد روز اهدا خون مسابقه دو میدانی با شعار اهدای خون اهدای زندگی در بندرلنگه برگزار شد. میرکمانداری مسول بسیج هنرمندان بندر لنگه در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده اظهار کرد: در روز نهم مرداد روز ملی اهدا خون مسابقه دو میدانی در دو گروه سنی نوجوانان[…]

  مسول بسیج هنرمندان بندر لنگه گفت :به مناسبت ۹مرداد روز اهدا خون مسابقه دو میدانی با شعار اهدای خون اهدای زندگی در بندرلنگه برگزار شد

  • علی زارع