شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

34 دانش آموز ممتاز بندر لنگه به اردوی بنیاد علوی اعزام می شوند

علی زارع | سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ق.ظ


۳۴ دانش آموز ممتاز بندرلنگه به اردوی بنیاد علوی اعزام می شوند

از ۴۸۰ نفر سهمیه استانی ۳۴ نفر سهمیه به بندرلنگه اختصاص داده شده که این دانش آموزان به همراه یک سرپرست و دو مربی مجرب به این اردو اعزام می شوند


جواد رفسنجانی گفت: با توجه به تخصیص سهمیه ۳۴ نفره از سوی اداره کل،جهت اعزام دانش آموزان ممتاز حوزه پرورشی به اردوی بنیاد علوی ،ضمن اعلام موضوع به مدارس و دریافت اسامی دانش آموزان واجد شرایط، این اردو از روز جمعه ۲۲خرداد ماه آغاز و حدود یک هفته به طول می انجامد.به نقل از پانا وی افزود: در اردوی بنیاد علوی که ویژه مناطق محروم کشور است و از سوی این بنیاد در اردوگاه امام خمینی(ره) لواسان تهران برگزار می شود، کلیه هزینه های اردو را بنیاد علوی متقبل شده است . معاون پرورشی آموزش و پرورش بندرلنگه اظهار داشت: از ۴۸۰ نفر سهمیه استانی ۳۴ نفر سهمیه به بندرلنگه اختصاص داده شده که این دانش آموزان به همراه یک سرپرست و دو مربی مجرب به این اردو اعزام می شوند. رفسنجانی خاطر نشان کرد: اردوهای علوی در ارتقاء سطح پرورشی و آموزشی دانش آموزان بسیار موثر بوده و به طور کلی ،هدیه ای تفریحی،آموزشی و معنوی به دانش آموزان ممتاز مناطق محروم است.





 

  • علی زارع

نظرات  (۲)

سلام خسته نباشی
سلام
سلامت باشید
یاعلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی