شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

زندگی مردم موصل در سایه حضور داعش + تصاویر

علی زارع | سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۶ ب.ظ

تصاویر جمع آوری شده از موصل نشان می دهد گروه تروریستی داعش چگونه زندگی روزمره مردم این شهر را دچار اختلال کرده است.

ه نقل از بی بی سی، یک سال پس از تصرف "موصل" – سومین شهر بزرگ عراق -- به دست گروه تروریستی داعش، مساجد زیادی سوخته، مدارس بسیاری تعطیل شده، زنان مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و زندگی روزمره مردم این شهر با مشکلاتی روبرو شده است. ساکنان این شهر با ترس مجازات از جانب تروریستهای داعش زندگی روزمره خود را می گذرانند. فعالیت های خصمانه گروه تروریستی داعش در این شهر -- که رعب و وحشت بسیاری را بر انگیخته -- به شرح زیر است.


آزار و اذیت زنان
تصاویر جمع آوری شده بی بی سی در یک سال گذشته رفتار خصمانه تروریستهای داعش را با زنان نشان می دهد. این تروریستها زنان را مجبور به پوشیدن لباسهای سیاه می کنند و در صورت سرپیچی، با شلاق مجازات می شوند. همسران این زنان نیز از رانندگی در سطح شهر منع می شوند.
زندگی مردم موصل در سایه حضور داعش + تصاویر
آزار و اذیت اقلیت ها
گروه تروریستی داعش خانه های متعلق به اقلیت های مذهبی موصل را مصادره می کند. بسیاری از این مناطق درحال حاضر خالی از سکنه هستند.

ارعاب، مجازات و شکنجه ساکنان
مساجد و زیارتگاه های بسیاری بدست این گروه تروریستی نابود شده است. ساکنان این مناطق گفته اند هرکس از قوانین این گروه سرپیچی کند، با مجازات های بیرحمانه ای روبرو خواهد شد. کوچکترین مجازات آنها شلاق است که برای سیگار کشیدن تعیین شده است. مجازاتهای دیگر از جمله پرتاب افراد از بالای ساختمان، سنگسار و گردن زدن وجود دارد که همه آنها در ملاء عام انجام می شود.
تروریستهای داعش با بمب گذاری، حفر تونل،استقرار تک تیراندازها در سراسر شهر به ایجاد رعب و وحشت و حملات خصمانه می پردازند. آنها بیشتر این سلاح ها را از نیروهای عراقی ربوده اند.

زندگی مردم موصل در سایه حضور داعش + تصاویر
ایجاد اختلال در زندگی روزمره
از زمان حضور داعش زندگی روزمره ساکنان این شهر نیز دچار اختلال شده است. کاهش منابع تامین سوخت، افزایش آلودگی، توقف ساخت و ساز و تعطیلی مدارس تنها نمونه های کوچکی از این تغییرات هستند. یکی از ساکنان موصل گفت تروریستهای داعش یک چهارم از حقوق هر شخص را به بهانه بازسازی شهر می گیرند و اگر کسی با این مسئله مخالفت کند، به شدت مجازات می شود.
زندگی مردم موصل در سایه حضور داعش + تصاویر

تشدید نظارت در سطح شهر
گروه تروریستی داعش از روشهای پیچیده ای از جمله تبلیغات برای تشدید نظارت روی مردم و کنترل آنها استفاده می کنند. این تروریستها با تبلیغات پیشرفته خود توانسته اند افراد زیادی را استخدام کنند.




  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی