شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

امام جمعه بندرلنگه : اقتصاد مقاومتی را فعال کنیم با صرفه جویی و تقویت نیروی فعال اقتصادی و بهره وری بهینه از امکانات موجود به مقابله با تحریم ها بپردازیم


به گزارش مروارید نیوز " امام جمعه بندرلنگه در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان پس از حمد و ثنای الهی و درود به پیغبر اسلام و آل طاهرینش و توصیه به تقوای با اشاره به هفته آخر ماه شعبان گفت : حدیثی از امام رضا (ع) نقل شده که می فرماید : ماه شعبان گذشت و این آخرین جمعه است ، پس جبران کن کوتاهی های گذشته را و زیاد دعا کنید و استغفار و تلاوت قرآن را انجام دهید و توبه کنید به درگاه خدا تا در ماه مبارک رمضان پاک و مخلص باشید .
خطیب جمعه بندرلنگه در قسمتی از خطبه دوم با اشاره به ادامه مذاکرات هسته ای اظهار کرد : همانطوری که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی بارها هشدار داده اند مواظب ترفندهای دشمن باشیم مبادا با مشغول شدن به کارهای حاشیه ای از اصل مطلب که حفظ منافع ملی می باشد غافل بمانیم دشمن حیله گر و مکار است ، هر روز بهانه ای می آورند و به خواسته های نامشروعش می افزاید ، در داخل باید وحدت را حفظ و همدل و هم زبان باشیم.
وی در ادامه افزود : دشمن به آنچه امضاء می کند معلوم نیست عمل کند تا چه رسد به وعده های او ، مسئولان هوشیار باشند ، خط قرمزها را رعایت کنید ببینید چه می دهند و به ازاء آن چه می گیرند ، اینکه همه چیز را وابسته کنیم به حل مسائل هسته ای و رفع تحریم ها حتی
آب خوردمان ، جلوگیری از ریزگردها ، اشتغال جوانان این خود تهیه خوراک به دشمنان است . این یک اشتباه کاملا سیاسی و راه بردی است که اهرمی می شود برای فشار بیشتر دشمن ، نباید موضع گیری ها به گونه ای باشد که دشمن باور کند که تحریم ها اثرگزار بوده است .
امام جمعه بندرلنگه با اشاره پروتکل الحاقی گفت : اجرائی کردن این پیمان باید موکول شود به تصویب مجلس شورای اسلامی و اگر داوطلبانه اجرا نمودید لازم است متوقف شود زیرا باعث افشای اسرار نظامی و شناسنامه دانشمندان می شود و در نتیجه به موجب ترور این عزیزان می گردد و قبلا این حرکت تجربه شده است .
آیت الله رکنی در ادامه اضافه نمود: باید جریان عراق و لیبی برای ما درس باشد آنها در بازرسی از این کشور موشک ها را خطرناک خطالب کردند و آنها را منهدم نمودند وقتی مطمعن شدن سلاح خطرناکی وجود ندارد حمله کردند .در لیبی قذافی همه وسایل هسته ای را به آمریکا تحویل داد اما در تحریم ها تغییری ایجاد نشد بلکه حمله کردند و آن کشور را از هم پاشاندند و امروز هر تکه از آن دست یک گروهی است ما باید متکی به داخل باشیم و اقتصاد مقاومتی را فعال کنیم با صرفه جویی و تقویت نیروی فعال اقتصادی و بهره وری بهینه از امکانات موجود به مقابله با تحریم ها بپردازیم که ما پیرو مکتب حسین هستیم که فرمودند : هیهات من ذله

انتهای پیام/

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی