شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

برپایی محفل انس با قرآن کریم در مسجد جامع بندر لنگه

علی زارع | شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

محفل انس با قرآن کریم با حضور امام جمعه مدیر کل اوقاف و امور خیریه فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی در مسجد جامع بندر لنگه برگزار شد.


به گزارش شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه" ، محفل انس با قرآن در روز دوشنبه ۸تیرماه مصادف با دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور قاری بین المللی فتحی عبدارحمن از کشور مصر و با حضور امام جمعه شهرستان مدیر کل اوقاف، فرماندار، امام جمعه موقت، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره اوقاف شهرستان و سیل کثیری از مردم برگزار شد.

در ابتدا مراسم حجت الاسلام هاشمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ، سخنانی در مورد فضیلت و اهمیت قرآن خوانی در این ماه پربرکت ایراد کردند.
وی گفت:هدف اصلی از دعوت قاریان بین المللی ایجاد شوق و انگیزه در مردم و بخصوص جوانان است.

مدیر کل اوقاف در ادامه گفت:در راستای بیانات رهبری مبنی بر عطرآگین کردن فضای جامعه با تلاوت قرآن برپایی این گونه محافل را لازم و واجب دانست و متذکر شد خواندن قرآن در این ماه نورانی باعث برکت و آرامش می شود.

هاشمی در ادامه ضمن برشمردن فضائل خواندن قرآن ابراز داشت:  تلاوت قرآن کریم فضایل، آثار و فواید دنیایى و آخرتى فراوانی همچون بارورى ایمان، صفاى دل، تخفیف گناهان، عبادت برتر، برخوردارى از ثواب فرشتگان و پیامبران، هم‌نشینى با فرشتگان، پیمودن درجات کمال و ترقى در بهشت، درمان بیمارى‌هاى روحى، رفع غم و اندوه، روشنایى دیدگان، مونس تنهایى، عمر با برکت، استجابت دعا، صفاى خانه، رفع عذاب از پدر و مادر دارد.

در ادامه این مراسم با قرائت زیبا و دلنشین قاری مصری حضار کسب فیض کردند.

 

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی