شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

تجزیه هرمزگان با تحریف نقشه کشور هم غیر قابل اجراست/کمپین مجازی

اخیراً برخی رسانه های کشور با نقض آشکار حقوق مردم هرمزگان و به صورت غیر قانونی اقدام به تحریف نقشه جمهوری اسلامی ایران کرده اند که جرمی است غیرقابل بخشش.

به گزارش شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه؛ پس از ایست طرح الحاق بخشی از استان هرمزگان به فارس متأسفانه برخی از سایت های رسمی و غیر رسمی کشور اقدام به تحریف نقشه کشور کرده اند که در آن مناطق مورد نظر را که قرار بود به فارس الحاق کنند در نقشه جدید خود آورده اند که این یک اقدام ناعادلانه در برابر مطالبات مردم مظلوم استان هرمزگان است.

سایت های فدراسیون ورزشهای جانبازان و معلولین و همچنین وزارت آموزش و پرورش(در کتاب علوم پایه ششم) برخی از چندین سایتهایی هستند که این اقدام را انجام داده اند.

از همین رو شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان”صدای دریا” با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز به پشتوانه مردم فهیم این استان بار دیگر در اعتراض به این اقدام و تحریف نقشه کشورعزیزمان جنبش عظیم تجزیه هرمزگان با تحریف نقشه کشور هم غیرقابل اجراست را جهت گرفتن مطالبات و رسیدن حرف مردم استان هرمزگان به گوش مسئولین استان و کشور راه اندازی کرده است.

لذا از تمامی کاربران و وبنویسان هرمزگانی فعال در فضای مجازی دعوت می شود مواضع خود را در این خصوص به شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان به صورت انتشار و اطلاع رسانی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی،گذاشتن نظر در این خصوص،ارسال مطلب،گرفتن عکسهای سلفی در این خصوص و … را ارسال نمایند.

ضمناً حضور حداگثری و شرکت دراین کمپین را مسئولین استان هرمزگان رصد می کنندتا در صورت توافق اقدامات بعدی را جهت گرفتن مطالبات مردم هرمزگان انجام دهند.

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی