شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

امربه معروف و نهی از منکر از احکام اجتماعی اسلام است

علی زارع | دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۳ ب.ظ

امام جمعه بندرلنگه گفت : ترک امر به معروف و نهی از منکر آثاری بر جامعه دارد که مهم ترین آن تسلط اشرار و بدان برجامعه و همچنین عدم استجابت دعاست.

به نقل وبلاگ مروارید بلاگ به نقل از روابط عمومی سپاه بندرلنگه ، آیت ا… رکنی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بندرلنگه ضمن اشاره به لیالی قدر بیان کرد: شب های قدر فرصتی خوبی است برای راز ونیاز با خدا و لذا امیدوارم از این شب ها فیض کاملی برده باشید.

وی با تاکید بر امر به معروف ونهی از منکر به عنوان یک حکم اجتماعی گفت: یکی از چیزهایی که در اسلام به آن اهمیت داده شده است امر به معروف و نهی از منکر است: و لذا گر در اجتماع به مسئله شخصی و فردی خود توجه کنیم و به اجتماع توجه نداشته باشیم، آن جامعه، سالمی نخواهد بود.

آیت الله رکنی در ادامه ضمن بیان اینکه اگر ما در جامعه خوب ها رو ترویج کنیم و نهادینه سازیم حتما موفق خواهیم شد، گفت: ترک امر به معروف و نهی از منکر آثاری بر جامعه دارد که مهم ترین آن تسلط اشرار و بدان برجامعه و همچنین عدم استجابت دعاست.

امام جمعه بندرلنگه در پایان گفت: اهمیت امر به معروف تا اینجا است که امام حسین(ع) یکی از انگیزه های خود برای مقابله با اهل باطل، احیای سنت امر به معروف ونهی از منکر در جامعه می داند.

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی