شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

کمپین بی کفایتی آل سعود

علی زارع | جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۶ ب.ظ

در پی فاجعه ای بزرگ در مراسم حج امسال تعداد بیشماری از زائران بیت الله الحرام در روز عیدقربان،قربانی بی کفایتی آل سعود شدند و شهادت وار دعوت خداوند خویش را لبیک گفتند.

به مناسبت این فاجعه بزرگ شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندرلنگه  ضمن تسلیت به قلب نازنین امام زمان(عج) که صاحب عزای این فاجعه بزرگ است و همچنین تسلیت خدمت مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای(مدظله)،خانواده معظم این شهدای عزیز وملت شریف ایران اسلامی کمپین بی کفایتی آل سعود را با همکاری باشگاه وبلاگ نویسان ایرانی”حرف تو” و شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی نمود.

لذا از تمامی فعالان در عرصه فضای مجازی وعلی الخصوص فعالان در شبکه های اجتماعی و وبلاگ نویسان دعوت می شود ضمن اعلام انزجار از بی کفایتی این رژیم خائن به مسلمانان در این کمپین شرکت و در ضمینه های تولید پوستر،عکس نوشته،کلیپ،دلنوشته و یادداشت تولید محتوا داشته باشندو در شبکه های اجتماعی و وبلاگ های خود منتشر نمایند.

حضرت امام خامنه ای(مدظله) رهبر معظم انقلاب اسلامی درپی فاجعه مصیبت بار امروز در منا که در آن جمع کثیری از میهمانان الهی جان خود را از دست دادند با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با مصیبت دیدگان این حادثه اندهبار و تسلیت به بازماندگان آنان تأکید کردند: دولت سعودی موظف است مسئولیت سنگین خود را در این حادثه تلخ پذیرفته و به لوازم و قاعده ی حق و انصاف عمل کند، ضمن اینکه مدیریت غلط و اقدامات ناشایسته ای که عامل این فاجعه بوده است نیز نباید از نظر دور بماند.
ایشان همچنین در کشور سه روز عزای عمومی اعلام کردند.


  • علی زارع

نظرات  (۱)

سلام خسته نباشی آقای زارع و تبریک عیدت هم مبارک
از وبلاگت خیلی خوشم اومده  خیلی چیزهای مهم میگذاری وقعا خیلی زحمت میکشی
امیدوارم همیشه موفق و موید باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی