شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

حجت الاسلام خان جانی با بیان اینکه خانه های قرآنی در روستاها تنها مرجع قانونی است که می تواند کارهای قرآنی انجام دهد تاکید کرد : سازمان تبلیغات اسلامی متولی اصلی فعالیت های قرآنی در روستاها است


حجت الاسلام محمدخان جانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه ، با بیان اینکه خانه های قرآنی در روستاها تنها مرجع قانونی است که می تواند کارهای قرآنی انجام دهند تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی متولی فعالیت های قرآنی در روستاها است.
خان جانی در جلسه ای که با خانه های قرآن روستایی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های این مدیران اظهار کرد: خانه های قرآن روستایی از بازوهای توانمند فعالیت های قرآنی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی است که در زمینه آموزش های قرآنی اعم از روخوانی، روانخوانی، حفظ، مفاهیم و سبک زندگی فعالیت می کنند.
خان جانی همچنین افزود: ضرورت دارد برگزاری کلاس ها به صورت منظبط تر و معطوف به تربیت نیروی قرآنی فعال و توانمند باشد.

وی گفت : یکی از شاخه های اصلی بحث کاری سازمان تبلیغات اسلامی را مبحث دارالقرآن و مسائل و طرح های قرآنی عنوان کرد و افزود: هویت انقلابی و اسلامی ما به قرآن باز می گردد و ما هرچه داریم از این کتاب الهی است.
خان جانی با بیان اینکه : در این برهه از زمان خانه های قرآنی مسئولیت سنگینی بر دوش دارند چراکه برای بیمه کردن افراد جامعه در برابر حوادث و جنگ نرم دشمن ناگزیریم به قرآن پناه برده و توصیه هایش را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
وی همچنین افزود: با بیان اینکه خانه های قرآنی در روستاها تنها مرجع قانونی است که می تواند کارهای قرآنی انجام دهد تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی متولی اصلی فعالیت های قرآنی در روستاها است.

  • علی زارع

نظرات  (۱)

  • رکن الدینی
  • احسنت. کارت خوبه. موفق باشی
    پاسخ:
    خواهش می کنم آقای رکن الدینی 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی