شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

توهم ذهن های گچی در سناریو بی کفایتی سعودی ها

علی زارع | دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۰۹ ب.ظ

چندی پیش در پی وقایع دلخراشی که در کشور عربستان اتفاق افتاد ،به مرور  شاهد رشد تفکرات و حرف هایی بودیم که هم اکنون در این لحظه تبدیل به کلیشه های صحبتی برای هر شخص و شخصیتی شده...

به گزارش شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندرلنگه  یه نقل از  گلستان بلاگ چندی پیش در پی وقایع دلخراشی که در کشور عربستان اتفاق افتاد ،به مرور  شاهد رشد تفکرات و حرف هایی بودیم که هم اکنون در این لحظه تبدیل به کلیشه های صحبتی برای هر شخص و شخصیتی شده ! در پی حوادث دلخراش و تاسف باری که در این ایام عزیز رخ داد متاسفانه فرصت مناسبی برای بعضی افراد فرصت طلب پیش آمد تا به هر نحوی سعی در خدشه دار کردن آبروی حجاج و خالی کردن عقده های شوم و کینه توزانه خود داشته باشند !

در این بین بی کفایتی دولت سعودی نیز قابل چشم پوشی نیست ، البته عملکرد این کشور و سیاست مدیریتی آن  از مرز بی کفایتی گذشته و به بی عرضگی رسیده است ، تا حدی که شخصیت های مغز فندقی عربی حتی حاضر به قبول مسئولیت های خود و حوادث پیش آمده نیستند و به هردلیل و منطق کودکانه ای سعی دارند در جاهلیت تمام  از زیر بار مسئولیت اتفاقات رخ داده فرارکنند !

اما در این بین بعضی صحبت ها و قضاوت ها و تحلیل های بعضی از مردم هم قابل توجه هستش ، شخصیت هایی که تا دیروز فرق بین امروز و دیروز خود را نمی دانستند و هم اکنون تبدیل به علما و وسفها شدند ، بعضا حتما برخورد کردید باشخصیت هایی که از این قبیل حرف ها میزدند که چرا مردم ایران به حج میروند ، چرا این مخارج بزرگ را خرج  کشور خود نمیکنند ، در کار خیر شریکنمیشوند و به فقرا کمک نمیکنند و از این قبیل صحبت ها !

این عده ی معدود که دست به تخریب جایگاه این فریضه ی واجب دینی زده اند و کنار اون هم با ترور شخصیت حجاج عزیز دارند کار و هدف شوم خودشان را به پیش میبرند به قول معروف افراد بسیار مغز فندوقی و مغز گچی هستند که هیچ سوادی راجب علوم دینی و غیره ندارند ، و صرفا این صحبت ها برای اینه که فقط (نشون بدن آره ما هم الکی یه چیزی حالیمونه ودر جمع هستیم و زنده ایم) شخصی که اصلا نمیدونه فرق بین حج واجب بامستحب چیه امروز اومده میگه چرا ایرانی ها تو این شرایط به حج میرند و جیب عربستان رو پر میکنند ؟؟

تا دیروز خودشون رو میکشتن برای جور کردن بلیط کنسرت خواننده ها تو  لس آنجلس و ترکیه و دبی ، امروز اومدن شدن مدعی و قاضی راجب مسائلی که حتی ذره ای اطلاعات راجب اون ندارند ! یکی هم نیست بگه فلانی تو اگه خیلی انسانیت داری بیا یکم از حجم اون وسایل آرایشت کم کن یکم از تعداد لباسای بی استفاده ای که داری کم کن و هزینشو  به فقرا و نیازمندا کمک کن ، یکم از هزینه های مهمونی های شبانه و پر از گناهت کم کن به فکر هم نوعان نیازمندت باش اول از خودت شروع کن ،یا  گل پسری که ادعات میشه فهمیده ای تو هم یه لطفی کن بجای اینکه این همه خرج خوش گذرونیات کنی و لباسا و کفشای مارک دارت بکنی و میلیاردی خرج ماشین و دخترای دور و برت کنی و خودت رو پلاس سفرای خارجی و تفریحیت کنی و بعد بیای پوزشو برای بچه محلات و ادلیستات بدی  بیا تو هم مث یه مرد یکم غیرت به خرج بده و کمی به فکر آدمای نیازمند اطرافت باش !

پ.ن : اول لعنت به این آل سعود خبیث که در اوج جهالت و مغز مردگی به سر میبرند و دوم تاسف برای اون دسته از هم وطنانی که طوطی وارد درگیر احساسات شدند و هر حرفی رو نسنجیده و بدون فکر منتشر میکنند !

انتهای پیام

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی