شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

معرفی شهید نجات خاوند

علی زارع | دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۶ ب.ظ

بسم رب الشهدا و الصدقین

شهید نجات خاوند در سال ۱۳۳۱ در روستای مظفر آباد جیرفت به دنیا آمد ودر سن ۹سالگی به اتفاق خانواده به بندرلنگه مهاجرت نمود شهید نجات خاوند بعلت علاقه ای که به کارهای ساختمانی داشت در کلاسهایی که از طرف اداره کار وامور اجتماعی تشکیل می شد شرکت می کرد وموفق به اخذ گواهینامه معماری […]

به گزارش شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندرلنگه : شهید نجات خاوند در سال ۱۳۳۱ در روستای مظفر آباد جیرفت به دنیا آمد ودر سن ۹سالگی به اتفاق خانواده به بندرلنگه مهاجرت نمود شهید نجات خاوند بعلت علاقه ای که به کارهای ساختمانی داشت در کلاسهایی که از طرف اداره کار وامور اجتماعی تشکیل می شد شرکت می کرد وموفق به اخذ گواهینامه معماری گردید وبا شروع انقلاب اسلامی شرکت در راهپیمایی وتظاهرات به زندگی شهید جهت داد به گونه ای که بعد از شروع جنگ تحمیلی در سال ۱۳۶۰به جبهه غرب سوسنگرد اعزام وسال بعد نیز به پاسگاه زیده وپس از بازگشت به بنیاد مسکن بندرلنگه به عنوان معمار ومسئول کارگاه ومسئول پایگاه مقاومت بنیاد مسکن بندرلنگه ایتخدام گردید.

 

 

وی در سال ۱۳۶۵از طریق بسیج سپاه پاسدران انقلاب اسلامی به جبهه اعزام ودر عملیات کربلای۵ شرکت نمود و به فیض عظیم شهادت نائل گردید عضویت این شهید بزرگوار در هیئت امناءمسجد ابوالفضل وحسینیه محله هدایتی گویای روشنی از شخصیت اخلاقی او می باشد.


گوشه ای از وصیت نامه شهید یادش را گرامی می داریم

 

من از مردم شهید پرور می خواهم تا ظهور حضرت مهدی (عج) پشتیبان امر رهبر وانقلاب باشند واز این کمبدهای دنیوی نهراسند که دست خدا بالاترین دست هاست ودر نماز جمعه وجماعات اجتماع فرمایند که فتح و پیروزی در همین دعاها ونماز جماعتهاست.



  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی