شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

مجلس باید ظریف را استیضاح کند !

علی زارع | جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ


عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در دو سال اخیر و به صورت ویژه در خطبه های نماز جمعه عید سعید فطر فرمودند "توافق هسته ای چه تصویب بشود چه نشود سیاست ما در قبال دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد" اما آقای ظریف برخلاف این سیاست نظام و رهبری دست به چنین اقدام بسیار غلط زده که معنایی جز تغییر سیاست ایران اسلامی در برابر دولت جنایتکار و مستکبر آمریکا ندارد.

به به گزارش شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندرلنگه  نقل از وبلاگ "دویاور" منتشر کرد: عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور گفت: رهبر معظم انقلاب بارها در دو سال اخیر و به صورت ویژه در خطبه های نماز جمعه عید سعید فطر فرمودند "توافق هسته ای چه تصویب بشود چه نشود سیاست ما در قبال دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد" اما آقای ظریف برخلاف این سیاست نظام و رهبری دست به چنین اقدام بسیار غلط زده که معنایی جز تغییر سیاست ایران اسلامی در برابر دولت جنایتکار و مستکبر آمریکا ندارد. 

ایمان ایرانی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفتگویی با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در واکنش با اتافاقت اخیر در راهروهای سازمان ملل گفت: متاسفانه روز گذشته خبری توسط رسانه های خارجی منتشر شد که  تعجب مردم کشورمان را به همراه داشت. در آن خبر آمده بود که وزیر خارجه دولت جمهوری اسلامی با رییس جمهور جنایتکار امریکا دست داده و احوال پرسی کرده است! عملی که بصورت بچه گانه ای آن را اتفاقی نامیده اند. این رفتار بسیار غلط خشم و ناراحتی شدید مردم مقاوم و انقلابی ایران را به همراه داشت. اتفاقی بودن یا نبودن آن هم هیچ فرقی ندارد. آقای ظریف خود و تیم همراهش را همواره سربازان نظام در عرصه نبرد دیپلماسی می نامیدند، آیا پذیرفته است یک سرباز برخلاف دستور و نظر فرمانده خود بصورت اتفاقی با فرمانده اردوگاه دشمنان دست داده و احوال پرسی کند؟

این فعال دانشجویی اشاره کرد: این اقدام آقای ظریف به هیچوجه قابل تحمل نیست. ایشان با چه اجازه ای به عنوان نماینده نظام جمهوری اسلامی و به عنوان مسئول دستگاه دیپلماسی کشور با رییس جمهور رژیم جنایتکار آمریکا دست داده اند؟ آیا زیر پا گذاشتن خطوط قرمز نظام در مسئله ی توافق هسته ای برای ایشان و همکارانشان بس نبود که حالا دست به چنین اقدامی زده اند؟ آیا ایشان معنا و مفهوم این حرکت خود در افکار عمومی جهان را نمی دانند؟

ایرانی با اشاره به اقدامات و موضع گیری های خصمانه رییس جمهور آمریکا در دو سال اخیر و با وجود مذاکره در مسئله هسته ای، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در دو سال اخیر و به صورت ویژه در خطبه های نماز جمعه عید سعید فطر فرمودند "توافق هسته ای چه تصویب بشود چه نشود سیاست ما در قبال دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد" اما آقای ظریف برخلاف این سیاست نظام و رهبری دست به چنین اقدام بسیار غلط زده که معنایی جز تغییر سیاست ایران اسلامی در برابر دولت جنایتکار و مستکبر آمریکا ندارد. 

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در پایان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب پیش از این در مورد اقدام نابجای رییس جمهور در مکامله تلفنی با اوباما تذکر داده بودند و قطعا آقای ظریف میدانستند هیچ اجازه ای برای این اقدام ندارند و چنین حرکتی بر خلاف سیاست های نظام و رهبری است. جالب است که وزیر امور خارجه ما درحالی دست به چنین کارهایی میزند که ما همواره توسط آقای اوباما تهدید شده و بدترین عبارات توسط ایشان بیان میشود. همچنین رهبری در دیدار اخیر خود با هیئت دولت یازدهم هشدار داده بودند که دولت مردان نباید در نقشه طراحی شده دشمن قرار بگیرند. اما متاسفانه شاهد این هستیم که با این اقدام غلط و نابجای وزیر خارجه عزت و آبروی استکبارستیز 36ساله نظام اسلامی زیر سوال رفته و آمریکایی ها با بزرگ کردن این مسئله به افکار عمومی دنیا القا میکنند تحریم ها نتیجه داده و ایران هم تسلیم شده و سعی در برقراری رابطه دوستانه با ما را دارد.

ایمان ایرانی در پایان ضمن انتقاد شدید از آقای ظریف و دستگاه دیپلماسی کشور خطاب به نمایندگان مجلس بیان کرد: مجلس شورای اسلامی به هیچوجه نباید از کنار این اتفاق بگذرند. پیش از این هم آقای ظریف دست به چنین کارهایی زد بودند که نمونه آن پیاده روی با جان کری بود و در همان مقطع هم تذکرات لازم به ایشان داده شد اما گویا آقای ظریف نه تنها رفتار خود را اصلاح نکرده و تلاشی برای جبران اشتباهات خود نمیکنند بلکه دایره رفتارهای غیراصولی و خلاف خود را هم گسترش داده و گویا در آینده هم برنامه های دیگری در همین راستا دارند. حداقل انتظار مردم و جنبش دانشجویی از دستگاه نظارتی کشور برخورد جدی با وزیر خارجه است . برای ما قابل تحمل نیست که در چنین سطحی شاهد رفتارهایی احساسی بر خلاف سیاست های قطعی نظام و رهبری باشیم. تا به کی نظام باید هزینه چنین رفتارهایی را بدهد؟ وزیری که برخلاف سیاست های رهبری و نظام حرکت میکند چرا باید در این کرسی بماند؟ نمایندگان مجلس باید آقای ظریف را هرچه سریعتر استیضاح کنند و جلوی چنین اقداماتی را بگیرند.  جنبش دانشجویی علاوه بر اینکه در حال رصد واکنش مجلس خواهد بود، از کنار این اقدام مسئول دستگاه دیپلماسی هم نخواهد گذشت و واکنش ها بصورت جدی تا حصول نتیجه لازم ادامه خواهد داشت.

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی