شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در بندر لنگه برگزار شد

علی زارع | شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۹ ب.ظ

در دومین روز از ماه محرم همزمان با سراسر کشور، مراسم شیرخوارگان حسینی در بندرلنگه برگزار شد.

 

به گزارش شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندرلنگه: در دومین روز از ماه محرم همزمان با سراسر کشور مادران شهرستان بندر لنگه در مراسم  شیرخوارگان حسینی به سوگ علی اصغر(عنوزادان خود را بردست گرفتند و با امام حسین (ع) پیمان وفاداری بستند.

در این همایش معنوی که به یاد شهدای نهضت عاشورا برگزار شد ، مادران و نوزادان به یاد حضرت علی‌اصغر (ع) فرزند 6ماهه امام حسین (ع) عزاداری کردند.
در این مراسم که مادران عزادار سربندها و پیشانی بندهای سبز منقش به نام حضرت علی اصغر (ع) و یا صاحب الزمان (عج) به شیرخوارگان خود بسته بودند، با خواندن لالایی به یاد شهادت مظلومانه طفل اباعبدالله (ع) به عزاداری پرداختند و گهواره ای را به یاد گهواره شهید کربلا در حسینیه بر روی دست ها گرداندند.

 
هدف از برگزاری این همایش رساندن پیام مظلومیت امام حسین (ع) و طفل شیرخوار ایشان حضرت علی اصغر (ع) است که جهانیان بتوانند با نهضت عاشورا و پیام امام حسین که اصلاح امت و امر به معروف و نهی از منکر بود آشنا شوند.

گفتنی است، در این همایش حجت الاسلام ابراهیمی به سخنرانی پرداخت  و مداحان  حاج محمد بدری و حاج محسن زاهدپور در مدح علی اصغر و شهدای دشت نینوا به مدیحه سرایی پرداختند

لازم به ذکر است: این مراسم در حسینیه حضرت بوالفضل (ع) محله هدایتی برگزار شد




  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی