شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

دومین پوستر لایه باز گرامیداشت ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی

علی زارع | سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۸ ق.ظ

سیزدهم آبان ۱۳۵۸، یادآور حماسه دانشجویانی است که برای رسوایی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار، به سفارت این کشور هجوم برده.

به گزارش شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندرلنگه   نوشت:

سیزدهم آبان ۱۳۵۸، یادآور حماسه دانشجویانی است که برای رسوایی شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار، به سفارت این کشور هجوم برده، با گروگان گیری عوامل فتنه انگیز لانه جاسوسی، حمایت خود را از انقلاب و امام اعلام داشتند. در این روز بزرگ، دانشجویان انقلابی، پیوند خود را با امام محکم تر کردند و به جهانیان، به ویژه دشمنان ثابت کردند که با نیروی ایمان و توکل به خدا می توان به استکبار جهانی غلبه کرد و او را به زانو در آورد. این روز حماسه ساز بر تمام جوانان، به ویژه دانشجویان گرامی باد!

 دومین پوستر لایه باز گرامیداشت ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوس

دل نوشت :

با پیکرش … چه کرده بودند که امام سجاد(ع) عباس (ع) را به تنهایی در قبر گذاشت…
****

چند خط از تاریخ:

سفارت آمریکا در ایران، سازماندهی تبلیغات وسیع و مغرضانه بر ضد اندیشه های امام و طرح مطالباتی را به نام ملت ایران در رادیوهای بیگانه و رسانه غربی بر عهده داشت. مزدوران آمریکایی در سفارت، آشکارا از حرکت های ضد انقلاب و غارتگران ثروت های عمومی و ملی حمایت می کردند و با درخواست های ملت ایران مبنی بر بازگرداندن شاه برای محاکمه، مخالفت می کردند، امام خمینی رحمه الله درباره تحویل شاه، طی پیامی به ملت ایران چنین فرمود: «همان طور که بارها گفته ام، ما خواستار استرداد شاه و اموال ملت از او هستیم».

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی