شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

تو اربعین کجا می روی؟

علی زارع | شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ق.ظ
تفاوت است در سفر ، پس کیفم را محکم می بندم و به جایی می روم که کسی برایم شعر چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است نسراید ، هر چند این رزها خیلی ها شعر می گویند و بیشتر از آن لایکش می کنند .

وبلاگ "لنگه بلاگ" نوشت:

وقتی بین مسافرت هایم گیر افتاده ام و نمی دانم به کدامین سو سفر کنم به ترکیه یا به عراق و کدام تور  را برای سفرم اکی کنم ؟

 بلاخره  شانس به ما رو کرد و قرار بر سفر گذاشته ایم و تصمیم بر سفری به ان سوی مرزها داریم ، اما بین رفتن و نرفتن دو دل هستیم و یکی انتالیا را پیشنهاد می دهد و چنان با ولع از سواحلش می گوید که ادم طوری می شود و یکی هم از کربلا و نجف می گوید که در اربعین غوغایی است .

حال من مانده ام به کجا سفر کنم .

بله منم به انتالیا می روم .

به سواحل زیبایش ، به آزادی هایش ، به رابطه هایش دل می بندم  و شبی دل به دریا می دهم و شبی هم دل ... می دهم !

به ترکیه می روم و با خیالی آسوده از سفر باز می گردم و دیگر کسی نیست تا ملامتم کند و برای کسی هم مهم نیست که در آنجا در سواحل نرم ماسه ای و کنار مدیترانه چه می کنم و چه می خورم و چه می نوشم ، چون که من به سفری رفته ام که دیگر نه فقیری هست و نه چراغی و نه مسجدی !

چرا باید به کربلا بروم وقتی تمام مردم سرزمینم گرسنه هستند و فقرا نیازمند و مجردها توان ازدواج ندارند و کارخانه ها تعطیل شده اند و فقر امان مردم را بریده است .

 نه من به ترکیه می روم ، چون اگر میلیاردها تومن هم صرف هزینه ی سفرم شود ، به هیچ روشنفکر و حقوق بشر دوستی بر نمی خورد و انگار که سرزمینم گلستان است و به نظر می رسد فرق زیادی است بین خرج کردن در ترکیه و خرج کردن در اماکن مذهبی !

به ترکیه می روم و هیچ کس از من گلایه ای ندارد که برای چندی لهو و لعب و گناه چقدر هزینه کرده ام و چه سوغاتی با خود از سفر آورده ام .

آری ا تفاوت است در سفر ، پس کیفم را محکم می بندم و به جایی می روم که کسی برایم شعر چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است نسراید، هر چند این رزها خیلی ها شعر می گویند و بیشتر از آن لایکش می کنند .

تو اربعین به کجا می روی ؟

 

انتهای پیام/

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی