شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

دشمنان بدانند توان مقابله با ملت ما را ندارند

علی زارع | سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۰ ب.ظ

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: واضح است کشورهایی مانند یمن به آزادی و استقلال خود می‌رسند و شکست سعودی‌ها در رسیدن به اهدافی که اعلام کرده بودند، به خواست خداوند قطعی خواهد بود.


سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در همایش تجلیل از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی ایران که در مرکز همایش‌های رازی این دانشگاه برگزار شد، گفت: هدف اساسی و غیر قابل تغییر هر حکومتی حفظ بقای ملی، حفظ ارزشها، منافع ملی، هویت ملی، حفظ سرزمین و استقلال کشور است و جنگ‌ها این هدف اساسی را به شدت تهدید می‌کنند و ممکن است جنگ‌ها هویت یک ملت را دچار تغییر کنند.

وی ادامه داد: آنچه که باعث می شود حکومتها و ملت ها بتوانند از خودشان و کشورشان و از ارزش هایشان دفاع کنند، عزت ملی و قدرت ملی است.

سرلشکرصفوی به تبیین مفهوم قدرت ملی و عزت ملی پرداخت و گفت: قدرت ملی مجموعه ای از توانایی های مادی و معنوی یک ملت و حکومت برای حفظ بقای ملی و هویتش، برای رسیدن به اهداف و منافع ملی یا اعمال اراده سیاسی خود در محیط بین المللی است. در حقیقت علت بقاء و سر افرازی ملی و حفظ هویت یک ملت همین عزت ملی و قدرت ملی است.

وی افزود: عزت ملی و قدرت ملی دارای سطوح مختلفی است که شامل سطوح جهانی و سطوح منطقه ای و ملی است و بایستی ارزیابی کرد که عزت ملی یک ملتی در چه سطحی قرار دارد و قدرت نفوذ و تاثیرگذاری اش در محیط بین المللی است یا در محیط منطقه ای و یا در محیط داخلی یک کشور است؟

سرلشکرصفوی در ادامه تاکید کرد: عوامل مختلفی را برای مبانی قدرت ملی و عزت ملی تعریف می کنند و این عوامل را شامل عوامل اقتصادی تا جغرافیای طبیعی یا سرزمین و عوامل علمی و تکنولوژیک، عوامل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، نظامی و حتی فرا مرزی و اینکه تا چه حد در اتحادیه ها و پیمانهای منطقه ای، هر کشوری شرکت داشته باشد، تعریف می کنند.

مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به تشریح عوامل فرهنگی و سیاسی تاثیر گذار بر جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: عامل فرهنگی تاثیر گذار یعنی فرهنگ یک ملت و تمدن و باورهایش، ارزشهایش، روحیه ملی اش و افتخاراتش و آنکه ظرفیت صبر و تحملش در چه اندازه است.

وی ادامه داد: پنج تمدن چین، هند، ایران، مصر و یونان، تمدن جهانی را شکل دادند. ملت ما ملتی با فرهنگ و با تمدن چندین هزار ساله جزء بنیانگذاران تمدن جهانی می باشد که با آمدن اسلام شکل جدیدی به خود گرفت و در حقیقت با آمدن اسلام به قدرت و عزت ملی ایران افزوده شد.

سرلشکرصفوی خاطرنشان کرد: امام یک رهبر متقی، حکیم، دوراندیش، مدیر، مدبر و شجاع بودند که آینده را می دید. حضرت امام(ره) در پیامی که به "میخائیل گورباچف"، رهبر اتحاد جماهیر شوروی سابق دادند حرف‌های خودشان را زدند و فرمودند که از این پس کمونیسم را باید در موزه‌های تاریخ سیاسی جهان جستجو کرد و سقوط شوروی را پیش‌بینی کردند.

وی گفت: صدام و حامیان آمریکایی و اروپایی و عربی‌اش حمله کردند که انقلاب ما را محدود کنند و جلوی نفوذ فرهنگی ما را بگیرند در حالی که امروز ایران سرپا ایستاده و به سمت پیشرفت و امنیت پایدار حرکت می کند، دشمنان بدانند با ملت ما که روی آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی ایستاده است، نمی توانند مقابله کنند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در تشریح تحولات جهانی و منطقه‌ای افزود: صحنه مکتب مقاومتی را که فرزندان شهید این ملت در لبنان، فلسطین، سوریه و هم اکنون یمن شکل دادند ببینید. محصول دفاع مقدس، ایجاد مکتبی به عنوان مکتب مقاومت، به وسیله فرزندان امام و اسلام در کشورهای آزادیخواه است.

سرلشکرصفوی تاکید کرد: این مکتب مقاومت شکل گرفت و بیداری اسلامی نیز از آن تاثیر پذیرفت و واضح است کشورهایی مانند یمن به آزادی و استقلال خود می رسند و علیرغم سختی‌های فراوان، پیروزی مردم یمنی آشکار خواهد شد و شکست سعودی‌ها در رسیدن به اهدافی که اعلام کرده بودند، به خواست خداوند قطعی خواهد بود.

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی