شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

مسابقات تنیس روی میز دسته برتر کشور صبح امروز (سه‌شنبه) با انجام سه دور مسابقه آغاز شد.

نیما عالمیان

به نقل از سایت فدراسیون تنیس روی میز، رقابت‌های دسته برتر کشور با حضور 12 بازیکن برتر این دسته  از صبح امروز به سرداوری داریوش ضرغام‌پور در سالن غدیر شهر قزوین آغاز شد. 

پیش از ظهر امروز سه دور مسابقه برگزار شد که نیما عالمیان تنها بازیکن بدون شکست بود و با کسب 3 پیروزی پیاپی در صدر جدول قرار گرفت.

از اتفاقات مهم صبح امروز شکست نوشاد عالمیان مقابل افشین نوروزی بود که با نتیجه 3 بر 1 بازی را به نوروزی واگذار کرد تا با دو برد و یک باخت به کار خود در مسابقات صبح پایان دهد.

در پایان مسابقات صبح افشین نوروزی، اخلاق‌پسند و عارف احمدی‌فر به همراه نوشاد عالمیان چهار بازیکنی بودند که هر کدام 2 پیروزی و یک شکست به دست آوردند و بعد از نیما عالمیان در رده‌های بعدی جدول قرار گرفتند.

این رقابت‌ها تا فردا ادامه می یابد و در پایان هشت بازیکن به مسابقات انتخابی تیم ملی راه پیدا می‌کنند. بازیکنان راه یافته به انتخابی تیم ملی با اندوخته خود از رقابت‌های دسته برتر روزهای 23 و 26 خرداد به رقابت می‌پردازند تا بازیکنان ملی‌پوش کشور در رده بزرگسالان مشخص شوند.

نوشاد و نیما عالمیان، افشین نوروزی، محمدرضا اخلاق پسند، محمد فرقدانی، پوریا عمرانی، مهران احدی و احمد رضا عبادی پور به همراه حمیدرضا طاهرخانی، میعاد لطفی، امین میرالماسی و عارف احمدی‌فر که از دسته یک به این دسته صعود کردند، 12 بازیکنی هستند که برای پوشیدن پیراهن تیم ملی تلاش می‌کنند.

 

 

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی