شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

امام جمعه اهل سنت بندر چارک با اشاره به تلاش برخی در ایجاد انحراف در سیره عملی و فکری امام خمینی(ره) تصریح کرد: شخصیت و بیانات حضرت امام(ره) به عنوان اصول مستحکم نظام جمهوری اسلامی غیر قابل تحریف و انحراف است.

به گزارش مروارید نیوز ” شیخ مسعود راهبر، امام جمعه اهل سنت بندر چارک با اشاره به بیانات رهبری در حرم امام(ره) گفت: انقلاب متعلق به کوخ نشینان است و آنها هستند که در موارد خطر به داد انقلاب می‌رسند.
وی با بیان اینکه کاخ نشینان کمترین همراهی را با نظام داشته و دارند، اظهار کرد: ماهیت انقلاب حمایت و کمک کردن به مظلومان و مستضعفان است.
شیخ راهبر با اشاره به تلاش برخی در ایجاد انحراف در سیره عملی و فکری امام خمینی(ره) تصریح کرد: شخصیت و بیانات حضرت امام(ره) به عنوان اصول مستحکم نظام جمهوری اسلامی غیر قابل تحریف و انحراف است.
وی با بیان اینکه  امام(ه) تا آخرین لحظات عمر آمریکا را دشمن همه مسلمانان و استقلال طلابان جهان می‌دانستند، تصریح کرد:انقلاب اسلامی ایران بر پایه دشمنی و مبارزه با ظالمان و مستکبران نهادینه شده است و ما به عنوان رهروان راه امام خمینی(ره) این راه  را در سایه توکل بر خدا و بیانات مقام معظم رهبری ادامه خواهیم داد.
امام‌جمعه اهل‌سنت بندرچارک با اشاره به اینکه عده‌ای می‌خواهند امام را لیبرال معرفی کنند گفت: امام خمینی(ره) بنا بر بیانات و مکتوباتشان شخصی معتقد به اصول اساسی اسلام و سنت رسول‌الله(ص) بودند و چنین تهمت‌هایی به حضرت امام(ره) ناروا است.
شیخ راهبر ادامه داد:  امام خمینی(ره) همه چیز را از زندگی شخصی گرفته تا موفقیت های ملی همچون فتح خرمشهر از رحمت و برکت خداوند می‌دانستند.
وی با بیان اینکه پس از کذشت سه دهه همچنان متفکران جهان نسبت به آشنایی بیشتر با شخصیت امام(ره) اشتیاق نشان می‌دهند اظهار کرد: مقام معظم رهبری نزدیک ترین شخصیت به تفکرات و عقاید امام(ره) بود.
امام‌جمعه اهل‌سنت بندرچارک با اشاره به تلاش دشمنان برای تفرقه افکنی میان شیعه و اهل سنت خاطرنشان کرد: بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در حرم امام(ره) راهکاری برای همه علما است.
وی با بیان اینکه آمریکا دلش برای جهان اسلام نمی‌سوزد گفت: از سالیان دور شیعه و اهل سنت در کمال صمیمیت و برادری در کنار هم زندگی کردند و حالا که آمریکا دم از شیعه و سنی می‌زند مشخص است که می‌خواهد تفرقه افکنی کند.
شیخ راهبر با بیان اینکه آمریکا تلاش می‌کند شیعه و اهل سنت را در برنامه های خود دشمن معرفی کند،بیان داشت : امام راحل ما همیشه از وحدت و اتحاد سخن می‌گفت و برای ایشان وحدت جهان اسلام از همه چیز مهمتر بود.
وی با بیان اینکه تنازع عزت اسلام را از بین می‌برد،خاطر نشان کرد: امروز باید مسلمانان جمع و متحد شوند و علیه داعش اقدام کنند چرا که به شیعه و سنی  رحم نمی‌کند.

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی