شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه

حمایت از فعالان و نخبگان وبلاگ نویس شهرستان بندر لنگه

شبکه وبلاگ نویسان شهرستان بندر لنگه جهت شناسایی وارتباط و استفاده از مهارت های وبلاگ نویسان این شهرستان توسط شبکه وبلاگ نویسان استان هرمزگان و با حمایت شبکه اطلاع رسانی هرمز راه اندازی شده.
وبلاگ نویسان فعال شهرستان بندرلنگه جهت عضویت در این شبکه می توانند درخواست های خود را طبق نظر ارسال نمایند.
از مزایای عضویت در این شبکه می توان به :دریافت کارت عضویت شبکه وبلاگ نویسان استان,استفاده از مطالب وبلاگ نویسان در سایت های خبری استان و کشور و روزنامه جوان,رتبه بندی ماهیانه وبلاگ نویسان,حمایت فنی از لحاظ مشکلات وبلاگ,تغییر قالب,طراحی قالب ,ایجاد لوگو و طرح های گرافیکی برای وبلاگ نویسان و ... می باشد.

آخرین نظرات
  • ۱۳ مهر ۹۴، ۰۸:۰۶ - meghdad
    احسنت

سردرگمی دانشجویان بندرلنگه درتهیه کتب تخصصی دانشگاه ها

علی زارع | دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۰ ب.ظ

دانشجویان دانشگاههای معتبر شهرستان بندرلنگه در بعضی رشته های تخصصی در آغاز سال تحصیلی دغدغه تهیه کتب خود را دارند و برای تهیه کتب در استان های همجوار متحمل هزینه های گزافی می گردند.

.

 چندین سال از تاسیس دانشگاههای معتبر در شهرستان بندرلنگه می گذرد ولی هنوز دانشجویان برخی دانشگاهها دربعضی رشته های تخصصی درآغاز سال تحصیلی دغدغه تهیه کتب خود را دارند و بابت تهیه کتاب یا به مرکز استان یا استانهای همجوار مراجعه می نمایند و متحمل هزینه های گزافی می گردند.

قیمت کتاب وگرانی کاغذخود مباحثی جداگانه را می طلبد ولی بعد مسافت و کرایه ارسال و سفارشات تهیه کتب از شهرهای دیگر دانشجویان را درگیر هزینه های جاری آن نموده است.

حال جای سوال است که آیا دانشگاه متولی تهیه و در اختیار قراردادن کتب به دانشجویان میباشد؟ یا دانشجو؟ یا دستگاههای مربوط دیگری متولی این امر می باشند؟

این موضوع خود دغدغه ای فکری برای دانشجویان این شهرستان شده است! که انتظار می رود مسئولین دلسوز شهرستان قبل از شروع سال تحصیلی در این خصوص پیگیری لازم را بعمل آورند.

انتهای یام/

  • علی زارع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی